Putovanje

Sigurnosna Gvatemala i Honduras - Let San Pedro Sula-Houston

Pin
Send

17. dan: Let San Pedro Sula - Houston (Sigurnosna Gvatemala i Honduras)

Sreli smo vozača koji nas je dovezao jučer koji će doći oko 10:30 ujutro da nas vrati na aerodrom, budući da naš let kreće u 12:55. Jučer smo već provjerili da je aerodrom San Pedro Sula vrlo mali, iako s besplatnim bežičnim pristupom internetu, da vidimo da li uče u ostatku svijeta, pa stižući 2 sata unaprijed sigurno imamo dovoljno vremena da obavimo svu papirologiju za ukrcavanje, brojeći 15 minuta putovanja između hotela i aerodroma.
I tako radimo, tačno u 10:30, napustili smo hotel koji je stigao u zračnu luku nekoliko minuta prije 11 i gdje smo, nakon što smo provjerili torbe na šalterima United Airlinesa, kompanija s kojom smo letjeli natrag u Španjolsku, prvo napravili dva zaustavljanja u Houston, a potom u Frankfurtu, prolazimo carinsku kontrolu i uspinjemo se do drugog kata, gdje nalazimo samo 7 vrata za međunarodne letove.

PUNI ISTINAR

Video: Kathleen Stockwell on Nicaragua and El Salvador (Jun 2020).